Bestil tid til pas
Du kan bestille pas i alle kommuner uanset, hvilken kommune du bor i.
Du skal være opmærksom på, at der er obligatorisk tidsbestilling til personligt fremmøde i Høje-Taastrup Borgerservice.
Du kan benytte vores selvbetjeningsløsning til at udfylde digital pasansøgning, onlinebetaling samt tidsbestilling.
Du skal være opmærksom på, at hvis du ikke kan fremvise det seneste pas eller passet er ødelagt, skal du betale dobbeltgebyr.
Afhentning af pas i Borgerservice
Dit pas bliver bestilt og leveret i Borgerservice, og du vil modtager en SMS, når dit nye pas ligger klar til afhentning.
Ved manuel afhentning skal der forevises billedlegitimation f.eks. tidl. udstedet pas eller kørekort.
Ved afhentning i dokumentboksen skal du bruge dit NemID.
Passet kan på vegne af pasansøgeren ved fuldmagt, afhentes af anden person end pasansøgeren - der skal forlægge fuldmagt samt billede legitimation på pasansøger og fuldmagtshavere.
Dit nye pas vil ligge på kommunen i 6 måneder og derefter bliver den destrueret.