Spørgsmålstegn

Kontakt os

Borgerservice

Telefon: 43 59 10 00

Se åbningstider i Borgerservice

e-mail: kommune@htk.dk

Send sikker post (kræver NemID) 

Angiv ikke personfølsomme oplysninger i mails. 

Brug i stedet sikker post.

Adresse: Rådhuset, Rådhusstræde 1, 2630  Taastrup

Hjælp til selvbetjening

Har du brug for hjælp til digital selvbetjening, vil vi gerne hjælpe dig.

Sådan kan vi hjælpe:

Telefonisk

Ring til Borgerservice på telefon 43 59 10 00 i Rådhusets åbningstid. Her vil du blive stillet om til en medarbejder, der kan hjælpe dig.

Personlig henvendelse

Du kan møde op i Borgerservice på Rådhuset og få hjælp af en medarbejder. Det er nødvendigt at bestille tid, før du møder op.

Bestil tid i Borgerservice

Rådhusets åbningstider

Det vil ofte være nødvendigt at bruge en digital selvbetjening, som kræver, at du logger på med NemID. Medbring derfor dit nøglekort og evt. dit dankort, hvis der er betaling på den selvbetjening, du skal benytte. Det kan f.eks. være til bestilling af Sundhedskort og lignende.

Skriftligt på mail

Send en mail til adressen kommune@htk.dk med beskrivelse af dit problem. Vi forsøger at svare hurtigst muligt.  Hvis du oplever tekniske problemer med vores digitale selvbetjening, kan du sende en e-mail til itogdigitalisering@htk.dk.

Få hjælp udenfor åbningstid

Ring udenfor åbningstiden og få telefonisk hjælp til:

  • Selvbetjening
  • Tidsbestilling og åbningstider
  • Pas og kørekort
  • MitID
  • Sundhedskort
  • Adresseskift
  • Rottebekæmpelse

Telefontider

Mandag - torsdag: kl. 8:00 - 20:00

Fredag: kl. 8:00 - 16:00

Søndag: kl. 16:00 - 20:00