Adresse: Rådhuset, Bygaden 2, 2630 Taastrup
Telefon: 43 59 10 00
e-mail: bac@htk.dk
Angiv ikke personfølsomme oplysninger i mails. Brug i stedet sikker post.
Send sikker post (kræver NemID)
Tidsbestilling nødvendig
Fra den 4. januar 2021 skal du bestille tid, når du har et ærinde i Borgerservice på rådhuset. Tidsbestillingen skal sikre, at der er ingen eller kun kort ventetid, når du har bestilt tid og møder op i Borgerservice. Bestil tid via www.htk.dk/bestiltid - eller ring på tlf. 43 59 10 00 for afklaring af spørgsmål og evt. hjælp til at bestille tid.
Det er stadig muligt at få udleveret mundbind for de grupper, som er omfattet af reglerne.
Vi henstiller til, at man kun henvender sig vedr. emner, der har presserende karakter og ikke kan vente. Mellem jul og nytår er rådhuset lukket.
Åbningstider for personlige henvendelser
Mandag - onsdag: kl. 10.00 - 14.30
Torsdag: kl. 10.00 - 17.00
Fredag: kl. 10.00 - 13.30
Spørgsmål om NemID, kode eller nøglekort
Hvis du ikke har NemID eller mangler kode eller nøglekort, bør du ringe til egen læge og få corona testsvar. Det beder vi dig om, fordi du jo måske har Corona, og derfor ikke bør udsætte andre for smitte ved at møde op i Borgerservice.
Find flere informationer om bestilling af NemID
Åbningstider for telefoniske henvendelser:
Uden for åbningstiden kan du få telefonisk hjælp til:
- Selvbetjening
- Tidsbestilling og åbningstider
- Pas og kørekort
- NEM-id
- Sundhedskort og lægeskift
- Adresseskift
- Affald
- Rottebekæmpelse
Mandag - torsdag: kl. 8:00 - 20:00
Fredag: kl. 8:00 - 16:00
Søndag: kl. 16:00 - 20:00
Travle tidspunkter:
Mandag - fredag: kl. 10.00 - 12.30
Mindre travle tidspunkter:
Alle eftermiddage
Bestil tid i Borgerservice
Lukkedage:
Borgerservice følger Rådhusets ordinære lukkedage.