Få hjælp over telefonen udenfor åbningstid

Nu udvider vi det tidsrum, hvor du telefonisk kan få hjælp.  

Medarbejder i Borgerservice
Du kan få hjælp til:
  • tidsbestilling, hjælp til selvbetjeningsforløb eller åbningstider
  • pas eller kørekort
  • NEM-id, sundhedskort, lægeskifte og adresseskifte
  • affald eller rottebekæmpelse. 

Fremover kan du få hjælp:

Mandag-torsdag kl. 8-20
Fredag kl. 8-16
Søndag kl. 16-20. 

Den udvidede telefonservice træder i kraft 1. september 2020, hvor Borgerservice indgår i et landsdækkende samarbejde om besvarelse af telefoniske henvendelser fra borgerne. Samarbejdet hedder Den Digitale Hotline, hvor man på tværs af landet deler en hotline-tjeneste og dermed kan betjene alle borgere uanset kommune.

Publiceret: 26. august 2020

Skrevet af: Borgerservice