Kvalitetsstandarder for voksne med særlige behov
Kvalitetsstandarderne er et redskab, der skal sikre, at alle borgere modtager en konkret og individuel faglig vurdering af deres behov for støtte.
Oversigt over kvalitetsstandarder
- Kvalitetsstandard for husvilde efter servicelovens § 80
- Kvalitetsstandard for aflastning efter servicelovens § 84, stk. 1
- Kvalitetsstandard for midlertidige aflastningsophold på Kløverhuset efter servicelovens § 84, stk. 2
- Kvalitetsstandard for socialpædagogisk støtte efter serviceloven § 85
- Kvalitetsstandard for Borgerstyret Personlig Assistance (BPA-ordning) efter servicelovens § 96
- Kvalitetsstandard for Ledsageordningen efter servicelovens § 97
- Kvalitetsstandard for kontaktperson til døvblinde efter serviceloven §98
- Kvalitetsstandard for opsøgende støtte- og kontaktperson efter servicelovens § 99
- Kvalitetsstandard for merudgifter efter servicelovens § 100
- Høje-Taastrup Kommunes kvalitetsstandard for social behandling for stofmisbrug efter Servicelovens § 101
- Høje-Taastrup Kommunes kvalitetsstandard for specialiserede behandlingstilbud efter Servicelovens § 102
- Kvalitetsstandard for beskyttet beskæftigelse efter Servicelovens §103
- Kvalitetsstandard for aktivitets- og samværstilbud efter Servicelovens § 104
- Kvalitetsstandard for midlertidigt botilbud efter servicelovens § 107
- Kvalitetsstandard for længerevarende botilbud efter servicelovens § 108 samt almenboliglovens § 105 med tilknyttet socialpædagogisk støtte efter servicelovens § 85
- Kvalitetsstandard for krisecentre efter serviceloven § 109
- Kvalitetsstandard for forsorgshjem efter serviceloven § 110
- Høje-Taastrup Kommunes kvalitetsstandard for alkoholbehandling efter § 141 i Sundhedsloven
- Høje-Taastrup Kommunes kvalitetsstandard for specialundervisning for voksne efter Lov om specialundervisning for voksne