Aktuelle udbud
Her kan du se en oversigt over alle kommunens igangværende udbud og tilmelde dig en nyhedsmail om kommende udbud.
Alle udbud udgives via udbudssystemet Comdia. Det er herfra, du henter udbudsmaterialet, og det er også her, dit tilbud skal afleveres.
Udbud inden for din egen branche
Opret dig som bruger på Udbud.dk - så vil du modtage udbud inden for din egen branche fra hele Danmark, samt udbud annonceret via EU Tidende. Hvis du har brug for hjælp til oprettelsen, kan du kontakte Udbud.dk på telefon 41 71 50 00.
Du kan også tegne abonnement hos én af de mange private udbydere af informationer om udbud.
Udbud i regi af SKI (Statens og Kommunernes Indkøbsservice
SKI udbyder en række aftaler indenfor forskellige typer af varer og tjenesteydelser. Mange af dem udbydes som forpligtende aftaler. Det betyder, at en kommune skal tilslutte sig aftalen forud for udbud, og er efterfølgende forpligtet til at anvende aftalen. Kommunen tilslutter sig som udgangspunkt SKI's forpligtende aftaler. Derfor anbefaler vi at holde øje med SKI's hjemmeside for at se om der er udbud af varer eller tjenesteydelser der kan være relevant for din virksomhed at byde ind på.
Aktuelle udbud
Høje-Taastrup Kommune udbyder rammeaftaler om håndværkerydelser til Kommunens ejendomme. Udbuddet omfatter fagentrepriserne anført herunder:
- Tømrer- snedkerarbejde
- Maler
- Elektriker
- Murer
- Kloakarbejder
Den forventede årlige omsætning for fagene er anført i udbudsbetingelserne, og fagopdelingen er nærmere præciseret i udbudsmaterialets bilag B. Det samlede udbudsmateriale kan du se på Comdia her: Udbud af ejendomsvedligehold
Udbuddet gennemføres som et begrænset udbud. Det vil sige, at udbuddet gennemføres i to faser:
- En ansøgningsfase (prækvalifikationsgsfasen)
- En tilbudsfase
Kun de leverandører der er udvalgt, har mulighed for at afgive tilbud. Kommunen vil opfordre 3-5 leverandører pr. delaftale til at afgive tilbud.
Vigtige datoer
- Den praktiske spørgefrist vedr. spørgsmål til prækvalifikationsfasen er: Mandag den 3. november 2025 kl. 12:00
- Ansøgningsfristen er: Torsdag den 20. november 2025 ved døgnets udgang
- Dato for hvornår kommunen forventer at udsende meddelelse om udvælgelse er: Fredag den 5. december 2025
- Tilbudsfrist (kun relevant for de leverandører der er udvalgt): Fredag den 16. december 2026 ved døgnets udgang
Vi ser frem til at modtage jeres ansøgning om prækvalifikation
Høje-Taastrup Kommune udbyder en rammeaftale om opsætning og servicering af AIA og ADK anlæg.
Kommunen har aktuelt 129 lokaliteter med AIA-anlæg på de adresser, der fremgår af udbudsmaterialets bilag 4.
Kommunens krav til tjenesteydelser og leverancer fremgår af kravspecifikationen, jf. udbudsmaterialets bilag 1.
Kontraktvilkårene for tjenesteydelser og leverancer fremgår af udbudsmaterialets bilag 2.1.
I de seneste år har Kommunen årligt tilkaldt leverandøren ca. 150 gange på hverdage i tidsrummet fra kl. 07.00 og indtil kl. 17.00 og ca. fem gange på hverdage uden for dette tidsrum, lørdage, søndage og helligdage.
Det samlede udbudsmateriale kan du se på Comadia her: Udbud af opsætning og servicering af AIA og ADK anlæg
Vigtige datoer
Den praktiske spørgefrist er: Onsdag den 10. december 2025 kl. 12:00
Tilbudsfrist : Mandag den 22. december 2025 kl. 12:00
Kommunen udbyder en kontrakt om bygherrerådgivning i forbindelse med fornyelse af området omkring Gadehavegård. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud jf. Udbudslovens § 56.
Opgaven omfatter rådgivning fra projektering til aflevering, inkl. optioner på supplerende ydelser, jf. udbudsmaterialets bilag 1 Ordregivers opgavebeskrivelse.
Opgaven omfatter følgende ydelser:
- Projektledelse
- Udbudsforberedelse
- Kvalitetssikring
- Økonomistyring
- Risikostyring
- Myndighedsbehandling
- Kommunikation
- Opfølgning
Kommunen har beskrevet de af nærværende udbud omfattede ydelser nærmere i udbudsmaterialets bilag 1.
Kommunens krav om kontraktvilkår fremgår af udbudsmaterialets bilag 3 Honoraraftale.
Det samlede udbudsmateriale kan se på Comdia her: Udbud af bygherrerådgivning ifm. infrastrukturprojekt i Gadehavegård
Vigtige datoer
Den praktiske spørgefrist er: Onsdag d. 10. december 2025 kl. 12:00
Tilbudsfrist er: Mandag d. 22. december 2025 kl. 12:00
Økonomi- og Analysecenter
Telefon: 43 59 10 00 | e-mail: oekonomiogdigitalisering@htk.dk | Telefontider | Adresse
Brug sikker mail (Digital Post), hvis du sender følsomme eller fortrolige oplysninger.