Skip til hoved indholdet
    Hjem Erhvervsliv Udbud Fritvalgsordningen

Fritvalgsordningen

Høje-Taastrup Kommune har valgt at sende alle områder under fritvalgsordningen i udbud.

Fritvalgsordningen betyder, at borgeren selv kan vælge blandt godkendte leverandører af personlig/praktisk hjælp og madservice.

Det er den kommunale myndighed, som skal godkende og indgå kontrakt med leverandører, under betingelse af, at de opfylder de pris- og kvalitetskrav, som kommunen har fastsat.

Alle udbud vil fremgå under menupunktet Aktuelle udbud. 

Hjælpemiddelteam

Telefon: 43 59 17 00  |  e-mail: hjaelpemiddelteam@htk.dk  |  Telefontider  |  Adresse

Brug sikker mail (Digital Post), hvis du sender følsomme eller fortrolige oplysninger.

Hold dig orienteret om Høje-Taastrup Kommune

Rådhusstræde 1
2630 Taastrup

CVR: 1950 1817

Telefon: 43 59 10 00
Mail: kommune@htk.dk

Rådhusets åbningstider

Rådhusets lukkedage

Genveje