Skip til hoved indholdet

Sådan gør du - Spørgsmål og svar om indkøb i kommunen

Her finder du svar på nogle af de vigtigste spørgsmål om udbud i Høje-Taastrup Kommune.

Find svar på:

Når kommunen udbyder en kontrakt som et offentligt udbud, annonceres udbuddet altid i EU TidendeUdbud.dk samler alle udbudsannoncer sammen, så her kan du også danne dig et overblik.

Udbud annonceres også her på kommunens hjemmeside.

Når kontrakten er indgået, foretages alle konkrete indkøb af den enkelte institution selv. Uanset om det er varer eller serviceydelser, der har været igennem en udbudsproces eller ej.

Kommunens Team Indkøb og Udbud bistår institutioner, skoler, plejehjem, administrationen m.v., når kontrakter skal udbydes.

Er du i tvivl kan du altid kontakte Team Indkøb og Udbud via mail.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen har samlet en række spørgsmål og svar om udbud. Dette kan sikkert hjælpe dig på vej. Derudover udarbejder Konkurrence og Forbrugerstyrelsen også vejledninger til udbud. Disse kan måske også hjælpe dig på vej. Hvis ikke, anbefales det at kontakte dem.

Økonomi- og Analysecenter

Telefon: 43 59 10 00  |  e-mail:  oekonomiogdigitalisering@htk.dk  |  Telefontider  |  Adresse

Brug sikker mail (Digital Post), hvis du sender følsomme eller fortrolige oplysninger.

Hold dig orienteret om Høje-Taastrup Kommune

Høje-Taastrup Kommune
Rådhusstræde 1
2630 Taastrup

CVR: 1950 1817

Telefon: 43 59 10 00
Mail: kommune@htk.dk

Genveje